Kurum ya da şirketlerin faaliyetleri sonucunda ürettiği, idari, hukuki ve kurumsal değeri olan ya da tekrar kullanılmak üzere üretilen her türlü görsel, yazılı ve data bilgilerinin muhafaza edildiği yerlerin düzenlenmesi belgelerin kayıt altına alınması ve en kısa surede ulaşılmasının sağlanması gerekir.
Düzenli bir arşivden beklenen fayda; ihtiyaç duyulan dosya ve belgeye en kısa sürede erişmektir.
Kurum içinizde yapacağımız arşiv projesi ile geleceğe güvenle bakabilecekseniz. Bunun yanında kurumunuza sağlayacağı faydaları aşağıdaki gibi özetleyebiliriz.
• Mekândan tasarruf
• Emekten tasarruf
• Ekipmandan tasarruf
• Personel moral ve motivasyonun kazanımı
• Zamandan tasarruf
• Doğru bilgiye kolay ulaşım
• Prestij kazanımı
• Belge ve bilgi kaybını önlemek
• Tasnif işleminin yapılmış olması
• Yasal saklama süresi dolan dosya ve evrakların kolayca raporlanabilmesi
• Dosyaların nitelenmesi ve veri girişinin yapılması ve raporlanabilmesi
• Dosya değişimlerinin yapılması(İsteğe bağlı olarak yıpranan dosyalar)
• Dosyaların kutulanması
• Dosya ve kutuların etiketlenmesi
• Kutuların raflara yerleştirilmesi
• Mükerrer dosyaların birleştirilmesi
• Dosya hizmeti verme(İşin yapılması aşamasında)
• Raporların hazırlanması(Mevcut Durum, Fark Analizi, Bitiş Raporu)
Sizi Arayalım mı ?
Cevabınız evet ise yandaki formu doldurabilirsiniz. Mümkün olan en kısa sürede size geri dönüş sağlayacağımızdan emin olabilirsiniz